Sådan klarer vi os

Du kan her læse om vores resultater og se mere om, hvordan vi klarer os i forhold til forventningerne.

Vi arbejder hele tiden på at blive dygtigere og håber, at det også viser sig i kommende målinger.

Beregning af vores socioøkonomiske karakterer – vi opnår fine resultater

De socioøkonomiske karakterer bliver beregnet ud fra 9. klassernes afgangseksamen i juni 2018 sammenhold med deres sociale baggrunde.

Vi lever generelt op til de forventninger, der er til skolens resultater med et gennemsnit på et plus på 0,1 over det forventede.

Du kan se resultaterne på uddannelsesstatistik.dk, hvor du vil kunne sammenligne skolerne. Hvis du vil se vores resultater, skal du sørge for at vælge Skjoldhøjskolen.

Vores sundhedsrapport 2019

Vi har valgt at supplere den nationale trivselsmåling med en sundhedsmåling. Undersøgelsen har fokus på børnenes bevægelse, madvaner og søvn. For de ældste klasser er der også spørgsmål om seksualundervisning, alkohol, rygning og brug af euforiserende stoffer. Desuden spørger vi til børnenes mentale sundhed, herunder livsstilfredshed og samvær med andre.

Læs mere i skolens sundhedsrapport (pdf)

Sidst opdateret: 20. december 2023